Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

vrijdag 14 maart 2014

Hallo

Hoi. Ik ben een meisje 12 en een half jaar oud.
Mijn hobby's zijn: schrijven, knutselen, toneelspelen, m'n mobiel o_o, buiten zijn, voetballen, lezen...
Heeel veel dus.
Ik wil gaan bloggen over van alles en nog wat, zoals:
-muziek
-films
-foto's
- m'n leven
- sterren (acteurs, zangers, ect.)
-mode
-dieren ( maar ook fabeldieren zoals een draak)
-tekstjes

Als jullie nog leuke dingen weten om over te bloggen moeten jullie het maar zeggen!

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. 
Ik ga waarschijnlijk om de week bloggen i.v.m school enzo.

-Little Shy Dragon

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ziet er heel gezellig uit!!
    Kijk je ook eens op mijn blog?

    www.catonhighschool.com

    BeantwoordenVerwijderen