Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

vrijdag 6 juni 2014

5 random dingen


Sorry dat ik niet zo vaak blog maar dat komt omdat ik over anderhalve week een toetsweek heb en daar moet ik dus heel erg goed voor leren :/. 
Hier komen 5 random dingen uit mijn kamer met wat uitleg:
1: Edward de olifant
Dit is Edward^ ook al weet ik nie eens of hij wel zo heet, maar jaa :) een vriendin maakte hem voor mij vandaag op school.
2: een vinger popje van een tijgertje
Uuhh hier valt niet heel veel over te vertellen.
3: boksjes ( hoe schrijf je daatt??)
Hier luister ik altijd m'n muziek mee tijdens het leren.
4: een roze lampion
Vroeger liep ik hier altijd Sint-Maarten mee :) -goede tijden-
5: een liniaal
Eerst zat er nog een kikkertje op, maar blijkbaar is die er afgebroken...


Dit was het alweer! Dan ga ik nu weer verder met lerenn :(

1 opmerking: