Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

zondag 29 juni 2014

Vakantie!!

Hee iedereen!!
Ik ben echt mega hyper want ik heb vakantie :))))!!!! 
Oké haha, ik zal ter zake komen. Hebben jullie ook altijd, dan ben je net onderweg naar je vakantiebestemming en dan merk je dat je bijvoorbeeld je bikini niet mee hebt! :0 daar wordt je niet vrolijk van kan ik je vertellen ;). Om dat te voorkomen komt hier een lijstje met spulletjes die je absoluut niet vergeten mag! 
~zwemkleding
~toiletspullen
~kleding&ondergoed ( t-shirts, broeken, jurken, rokjes, ect.)
~iets lekkers voor onderweg
~je kussen (en overige slaapspullen)
~iets om te doen onder de reis
~pennen, potloden enz.
~mobiel(?!)
~zonnebrand
~geld
~zonnebril
~handdoek
~tent/camper/huisje of waar je dan ook in slaapt
~als je lang haar hebt: elastiekjes, speltjes
~spelletjes
~eigen keuze(!)

Hier komen nog wat zomer foto's (we<3it):


Fijne zomervakantie iedereen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten