Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

zondag 3 augustus 2014

Anti-verveeltips

Hoii,

Vandaag ga ik 30 tips vertellen om te doen als je je verveelt :). Natuurlijk is niets doen soms ook heel fijn, maar dat kan je natuurlijk niet de halve vakantie doen :-).
Ik ga maar beginnen want het wordt een hele lange lijst denk ik ;).
1.bak cupcakes
2.ruim je kamer op
3.vraag je moeder voor een klusje
4.ga picknicken
5.bekijk filmpjes op YouTube 
6. Maak een filmpje
7.ga tekenen
8.ga naar het dorp/stad
9.hou een feestje
10.ga gamen
11.knutsel iets cools
12.doe een dutje 
13.ga sporten
14.maak huiswerk (handige tip voor in de vakantie)
15.maak natuurfoto's
16.koop een overlevingspacket van snoep :)
17.ga naar de bieb
18.bouw een hut
19. Verzin je eigen merk
20.hou een fotoshoot
21.ga naar een vriendin
22.ga zwemmen
23.richt je kamer opnieuw in
24.koop schoolspullen
25.schrijf een verhaal
26.zoek op:DIY
27.maak een moestuin
28.ontdek je talent
29.schrijf een liedje
30. Lak je nagels 

Dit waren de tips alweer :). Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad! Chiao!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten