Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

woensdag 13 augustus 2014

verhaal [DEEL 1]

Hoi! ik ga proberen 1 keer per week een stuk van mijn verhaal te posten. ik heb nog geen naam bedacht, maar dat komt later wel :). dus najaa ik begin wel bij het begin :) -  nee, ik begin altijd bij het einde -,- lekker logisch weer allemaal-

[DEEL 1]


DEEL 1 SCHOOLUITJE    hoofdstuk 1

Ik pak mijn rugzak en stop er een flesje water, een zaklamp, lucifers, wat kleren en twee boterhammen in. Vervolgens speld ik mijn broche op mijn mouw. Er staat een roos op afgedrukt. Mijn moeder gaf hem aan me toen ik vier was. 'Ga je weg?' hoor ik mijn vader vragen. Ik knik, 'Ja ik denk het wel.' Ik loop  naar de kapstok en trek mijn leren jack aan. 'wees voorzichtig.' zijn stem klinkt schor. 'Pap, het is maar een dom schooluitje!' kaats ik terug. Dat kwam er harder uit dan ik wilde, ach ja moet hij ook maar niet zo suf doen. nog voor dat hij kan zeggen, loop ik naar buiten en trek ik de deur hard achter me dicht.
Ik zet mijn bagage op de stoel naast me in de bus. vervolgens ga ik aan de kant van het raam zitten. Ik stop mijn oordopjes in mijn oren. Muziek aan, wereld uit. Iemand tikt op mijn schouder. geƫrgerd draai ik me om en kijk recht in de ogen van Dan. 'Is dit plekje vrij?' vraagt hij met een verleidelijk stemmetje. Ik heb echt geen zin om naast hem te zitten, maar ik durf ook geen nee te zeggen. Ik schuif mijn tas weg.' Neem plaats.' Hij knikt en gaat zitten. zolang hij maar stil is heb ik geen last van hem. Al is het wel jammer dat Liv al naast Sam zit. Ik mag haar wel-los van het feit dat ze altijd zo klef doet met Sam-. Ze is niet zo'n trut als dat je op het eerste gezicht zou denken. Ik zie door het raam dat de bus begint te rijden...


dit was het alweer :) ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

2 opmerkingen: