Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

dinsdag 19 augustus 2014

25 vragen tag

hoi vandaag heb ik een tag voor jullie! ik heb deze tag van Esmee. ik vond dit zo'n leuke tag dat ik hem ook moet doen :). het is de 25 vragen tag! hier komt het!:

1. Heb je huisdieren?
nou, nee xD.


2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn.
M'n laptop, Een gitaar en een lampje.

3. Hoe is het weer nu?
Nogal koud en regenachtig.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee duhh natuurlijk rij ik niet, ik ben 13! En nee ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad (gelukkig). (Dit antwoord heb ik zeker niet overgeschreven van Esmee)

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Te vroeg.. 6:30 :'(

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteren :).

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
The fault in our stars! Omggg :) zo'n goede film!!

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Ik heb werkelijk geen idee, aangezien ik m'n mobiel hier niet heb.. :/

9. Wat is je ringtone?
Waarschijnlijk gewoon standaard, aangezien ik haast nooit gebeld wordt(   lone ik:'(   )

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jaah! België, Frankrijk, Italië! en doorheen gereden: Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg.

11. Hou je van sushi?
Jaaaah! zooo muchh! :D

12. Waar doe je boodschappen?
JumboPowerrrrrr!

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
1 keertje 1 minipilletje voor de lol, maar verder niet nee.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb een echte broer, 2 stiefbroers, 1 sitefzus en een halfzus :D

15. Heb je een computer of laptop?
Ja, een laptop.. eigenlijk 2 xD. maar 1 officiële.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
14 jaartjes (:

17. Draag je een bril of lenzen?
Nope, beide niet.

18. Verf je je haar?
Nee, nog nooit gedaan.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Avondeten (:

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
uhm, dit weekend.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
kaas en tomaat? ;P

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Vegetariër, DUUHHH

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, een keer op een feestje van een vriendin. ik was toen echt kapot!

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw.

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Nee, waarschijnlijk niet. Maar wel tussen Coca Cola en Dokter pepper (trotse ik).


Dit was het alweer :). ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. nog een fijne dag!

1 opmerking: