Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

woensdag 30 april 2014

Hee!

Sorry dat ik zo lang niets meer had geplaatst :(
Maar ik ben er weer :D.
Vandaag ga ik 10 facts about me doen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

1. Ik ben op 25 juni jarig..(Micheal Jackson is overleden op die datum).
2. Ik kan niet zonder chocolade!
3.Ik ben vernoemd naar een cd van de band Neil Young (De cd Zuma).
4.Ik zit in de eerste van de middelbare.
5.Ik weet nu al niets meer over mezelf...
6. 7 is mijn geluksgetal.
7. Ik zit op voetbal.
8. Ik vind zonnebrand zo lekker ruiken!!!
9.Nijntje tandpasta is heilig voor mij.
10. ik ben een kip-eend

Dit waren alweer de 10 facts about me. al waren ze niet allemaal even serieus, ze waren wel allemaal waar :). Laat gerust iets in de reacties achter!

3 opmerkingen: