Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

woensdag 16 april 2014

Nail art


Hoi iedereen!

Ik heb mijn nagels gelakt en het was heel simpel xD. Maar goed, ik ga jullie toch laten zien hoe ik het heb gedaan!

Dat is het uiteindelijke resultaat geworden . Willen jullie dit ook maken? Lees dan vooral verder!

Benodigdheden:
-blanke lak
-rode nagellak
-witte nagellak
-iets met een dun puntje
- eventueel nagellakremover


Oké. Je begint met de transparante lak. Gewoon 1 laagje. 

Vervolgens doe je er een laagje witte nagellak overheen.
Zoals je ziet is het dan nog niet helemaal mooi. Daarom doe je er nog minimaal 1 laagje bij (meer is altijd goed!).
 Als je dat gedaan hebt, laat je het heel goed drogen. Dan pak je je stokje en dip je er mee in je rode nagellak. Dan maak je kleine stipjes op je vingers. Daarna nog een laagje transparante lak en voilà! Je kunstwerk-ja zo mag je het noemen xD- is af!
Dit was een simpel iets, maar ik hoop dat een hele goede vriendin mijn nagels nog is doet, ze is er zo goed in! - als dat het geval is laat het jullie nog wel zien :)-

2 opmerkingen: