Lees dit maar even (:

Hii!

Dit hier is mijn blog. Ik post van allerlei dingetjes en ik hoop dat je het leuk vind. (:

dinsdag 8 april 2014

Heeii daar!
ik ken een paar super leuke blogs!

1. www.heavymetalpixie.blogspot.com
die blog is van een goede vriendin van mij (:
hij gaat over van alles en nog wat! zoals: haar leven, liefdestips, recepten, tekstjes.... en nog veel meer!

2. www.florancedevalk.blogspot.com
Florance (ook een vriendin van mij), vertelt over 'fashion 'in haar blog. ze plaatst reviews, handige tips, enzovoort!

3. tenslotte nog deze:www.catonhighschool.blogspot.com
Zij blogt ook over van alles en nog wat! ze laat veel grappige plaatjes van dieren zien. En nog een voordeel: ze blogt lekker vaak!

Weten jullie ook nog een paar leuke blogs, of heb je misschien zelf wel een blog? laat het achter in reacties, dan neem ik daar ook even een kijkje :)

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kende de eerste xD en de derde, maar de tweede nog niet... Ga ik zeker lezen! Byee x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, een leuk blog is ook: tittletattle.nl ! Zeker checkken!.Xxx..

    BeantwoordenVerwijderen